Den 14. Balíme se a jedeme do Prahy

Sobota 27. 7. 2024. Poslední den 120. Vltavské flotily Tábora Hroch. Po sbalení tábora proběhla cesta vlakem, za doprovodu zpěvu a kytar. Tradiční volbu nej kamarádky/kamaráda vyhráli Alina, Anička, Leontýna, Adam a Saša. A už i cestující na hlavním nádraží v Praze vědí, že Hroši normálně neřvou a jsou potichu, ale jsou také veselí a umí dělat rotyku :-)

Ahój!

Den 13. Poslední den na Louce

Slavnostní den, slavnostní snídaně, slavnostní oběd, poslední večeře, slavnostní oheň, slavnostní povyšování. I to počasí je nakonec slavnostní.

Den 12. Návrat z Dívčího Kamene, poslední velká bojovka a vyhlášení celotáborové hry

Ráno nás na zřícenině hradu Dívčí Kámen vzbudí vůně čerstvě usmažených koblížků od slavné pekařky paní Nodesové, které tímto na dálku děkujeme.

Po návratu na Louku nás čeká poslední velká bojovka s množstvím zajímavých stanovišť a večer pak i konec celotáborové hry a vyhlášení jejích výsledků.

Den 11. Etapa Louka > Zlatá Koruna > Dívčí Kámen

Etapa na vodě z Louky na Zlatou Korunu a potom krásnou cestou na zříceninu hradu Dívčí Kámen, kde máme zcela výjimečnou a vzácnou možnost přespat do druhého dne.

Den 10. Etapa: Českokrumlovská kaskáda

Dnes sjedeme českokrumlovskou kaskádu, tj. všechny šlajsny (z německého Schleuse) a retardérky v Českém Krumlově a vrátíme se na Louku. Každý i ten nejmenší Hroch si vyzkouší jízdu na kanoi. Jinak den začal skvělým švédským stolem a končí ještě lepšími italskými gnocchi.

Den 9. Celodenní tour do Českého Krumlova

Celodenní výlet do Českého Krumlova jsme si užili, i když nám počasí vůbec nepřálo a skoro celý den propršel.

Den 8. DD (neboli dětský den)

Na Louce jsme dnes s kamarády z táborů Suchá Noha a Rak a máme DD - dětský den. DD znamená, že Hroši se s "metodickou" podporou o sebe starají sami, hlavně si sami naplánovali a zrealizovali jídlo na celý den.

A to šódó na dukátové buchtičky fakt stálo za to :-) Vysadili jsme i políčko máty na letošek i další roky pro lepší drinky.

Den 7. Puťák - díl druhý

Po noci na puťáku si ráno dáme ovesnou kaši vylepšenou čokoládou a rozinkami, aby nám ten den pěkně začal.

Den 6. Puťák - díl první

Po rozcvičce a ranním koupání jsme dopoledne strávili hrami. Oběd byl ve znamení "chilli con carne" ve vlastnoručně upečené mexické tortille. Odpoledne jsme přebrodili Vltavu a začal nám puťák. Vyrazili jsme prozkoumat hlouběji lesy, louky, rybníky a jezera na pravém vltavském břehu a noc strávíme pod vlastnoručně postaveným přístřeškem.

Den 5. Etapa Louka > Zlatá Koruna a zpět

Po super těžké etapě předchozího dne si natáhneme budíček a dáme relaxační dopoledne věnované zvýšené hygieně. Vedoucí se na kontrolu stanů vybavili raději ochrannými prostředky :-)

Odpoledne na lodích z Louky směr Zlatá Koruna. A zpět na Louku jedeme motoráčkem. Večer táborák