ODJEZD A NÁVRAT NA TÁBOR
ODJEZD: 15.7.2018 (neděle) – 8:45 (ráno!) – Praha, Hlavní nádraží (na parkovišti před hlavní budovou vedle magistrály, na „střeše“ odbavovací haly)
NÁVRAT: 28. 7. 2018 (sobota) – cca 17:00 hod. (bude upřesněno před návratem) – Praha, Hlavní nádraží
ÚČASTNICKÝ POPLATEK
Pokud jste doplatek 3.800 Kč (nebo podle slevy) ještě neuhradili na náš bankovní účet, prosíme vás o jeho uhrazení při odjezdu v hotovosti.
POKYNY K ODJEZDU
- Každý účastník tábora odevzdá při odjezdu vedoucím obálku s nadepsaným jménem účastníka (dítěte). Obálka bude obsahovat:
- vyplněné a podepsané prohlášení o bezinfekčnosti (v příloze nebo také na www.taborhroch.cz),
- kopii (nebo originál) karty zdravotní pojišťovny
- doplatek v hotovosti, případně doklad o zaplacení účastnického poplatku bank. převodem
- Přijďte prosím na sraz včas, vlak nepočká.
- Zavazadla dětí poveze naše servisní vozidlo. S sebou do vlaku doporučujeme jen jedno malé příruční zavazadlo – baťůžek. Do baťůžku dejte prosím dětem svačinu na cestu a pláštěnku.
DOPORUČENÉ VYBAVENÍ NA TÁBOR
viz >>> PDF Tabor Hroch instrukce k odjezdu
KONTAKTY NA VEDOUCÍ
Admirál Filip: 777 810 259,
Kontraadmirál Honza: 737 969 545,